Щоб було зручніше переглядати сайт, будь-ласка поверніть свій пристрій у горизонтальне положення.

Приємного користування :)
Гаряча лінія0-800-308-405
До переліку новин

Henkel розширює інформаційну кампанію з популяризації ідей енергоефективності

21 вересня 2015


Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» у співпраці з будівельною ТВ програмою «Вдалий проект» на телеканалі Інтер змінює ключовий акцент програми на енергоефективність, а саме – необхідність утеплення будинків.

Експерт з енергозбереження Ceresit, В'ячеслав Євтушенко, надає поради з утеплення стін та вибору правильних матеріалів, розвінчує існуючі міфи про утеплення та вирішує проблеми конкретного об'єкту.

За заявками глядачів, «Вдалий проект» здійснює дизайнерський ремонт частини квартири або фазенди її власників. А відтепер експерт з енергозбереження Ceresit проводить енергообстеження будівлі на предмет втрати тепла через неутеплені стіни. Комплексна оцінка експерта включає поради з правильного утеплення стін, енергетичний аудит та дорожню карту комплексної термомодернізації усього будинку.

Інтеграція у «Вдалий проект» – це одна з численних ініціатив компанії. «У цьому році компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» розпочала інформаційно-освітню кампанію популяризації правильного утеплення серед українців. Адже енергонезалежність нашої держави неможлива без утепленого житлового фонду, – зазначає Ольга Ступіна, директор з маркетингу компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)». – Після запуску державної програми кредитування така можливість стала доступнішою для українців. Наші експерти завжди готові розповісти про те, як саме необхідно утеплювати будинок і що не варто робити. Так, ми висловлюємо обґрунтовану позицію проти «латочного» методу утеплення, який приносить власникам лиш тимчасовий комфорт, а сусідам та, головне, всьому будинку – шкоду».

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» вірить, що співпраця з телевізійною програмою «Вдалий проект» підвищить обізнаність українців у питаннях енергозбереження, а також популяризує ідею застосування енергозберігаючих матеріалів.

Довідка про компанію «Хенкель Баутехнік (Україна)»:

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» – виробник будівельних сумішей та систем утеплення ТМ Ceresit, шпалерних клеїв ТМ Metylan, імпортер і продавець побутових клеїв і будівельних сумішей ТМ «Момент». Асортимент продукції компанії налічує більше 500 найменувань. В Україні компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» розпочала свою роботу в 1998 році, побудовано 4 заводи. «Хенкель Баутехнік (Україна)» відрізняється системним підходом, пропонуючи готові системи облицювання, теплоізоляції та оздоблення фасадів, системи влаштування підлог, гідроізоляції та гідрофобізації.

«Хенкель Баутехнік (Україна)» має в своєму розпорядженні мережу з 35 Центрів комплектації Ceresit-Pro, які надають повний комплекс послуг з утеплення будинків методом скріпленої теплоізоляції. Активно розвиваються Центри тонування Ceresit, де безпосередньо в місцях продажів можна тонувати штукатурки і фарби. Сьогодні в Україні функціонує 500 Центрів тонування.

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» активно розвиває комплексний соціально-освітній проект «Хенкель Академія». За підтримки Міністерства освіти і науки України розроблено навчальні програми для студентів будівельних ВПУ по всій країні; працюють 29 центрів підготовки фахівців в 21 області України.

За свою історію компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» удостоїлася багатьох нагород: «Вибір Року», «Вища проба», «Кращий роботодавець», «Золота якість», «Київська якість», «За кращу податкову дисципліну» та інші.

Додаткова інформація для ЗМІ:

Анна Бортяна

+ 38 067 240 15 16

ann.bortyana@henkel.com