Щоб було зручніше переглядати сайт, будь-ласка поверніть свій пристрій у горизонтальне положення.

Приємного користування :)
Гаряча лінія0-800-308-405
До переліку новин

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» розповіла про основні тенденції на будівельному ринку в рамках «Будмікс»

22 вересня 2015


17-18 вересня 2015 року відбулася п'ята щорічна конференція «Будмікс», присвячена сфері будівельних сумішей України. Представники компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)» долучилися до заходу в якості експертів, розповівши про тенденції розвитку будівельних матеріалів. Вони виступили з доповідями в рамках обговорення ринку сухих і рідких будівельних сумішей в Україні та систем скріпленої теплоізоляції.

Конференція «Будмікс» відбувається кожен рік як невід'ємна складова Українського будівельного тижня. Програма цьогорічного заходу орієнтована на розгляд основних тенденцій ринку будівельних сумішей, питань стандартизації й сертифікації, продажів через DIY і дилерів тощо.

У перший день конференції представник компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)» Микола Пасько описав ключові тренди в галузі готових декоративних штукатурок. Ця тема є дуже актуальною сьогодні, адже ці матеріали стали популярними як в оформленні екстер'єру, так і інтер'єру будівлі. Відтак виробники відреагували на попит ринку новими пропозиціями. Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» як лідер ринку будівельних матеріалів виробляє широкий спектр готових штукатурок, серед яких Ceresit Visage – штукатурки з ефектом натуральних матеріалів. Ринок готових декоративних штукатурок останні кілька років розвивається у напрямку відтворення на фасаді імітації природних матеріалів, таких як: дерево, камінь, цегла. Цей тренд пов'язаний з можливістю використання на системі утеплення і більш широкими можливостями для реалізації архітектурних ідей.

Керівник технічного департаменту «Хенкель Баутехнік (Україна)» Анатолій Величко звернув увагу на важливість ударостійкості полімерцементного захисного шару системи фасадної теплоізоляції класу А. Він є основною складовою всієї системи утеплення, а тому від якості матеріалів, відповідності технічним нормативам і правильного виконання робіт залежить довговічність системи на фасаді.

Протягом двох днів п'ятої конференції «Будмікс», 17-18 вересня, учасники мали можливість отримати вичерпну інформацію не лише про сучасний стан сфери будівельних сумішей України, а і дізнатися про головні тенденції розвитку галузі в майбутньому. Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» як експерт у галузі будівельних матеріалів має чітке бачення перспектив розвитку асортименту матеріалів для будівництва. Такий підхід дозволяє компанії встановлювати високі стандарти для галузі і формувати основні тенденції на ринку.

Довідка про компанію «Хенкель Баутехнік (Україна)»:

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» – виробник будівельних сумішей та систем утеплення ТМ Ceresit, шпалерних клеїв ТМ Metylan, імпортер і продавець побутових клеїв і будівельних сумішей ТМ «Момент». Асортимент продукції компанії налічує більше 500 найменувань. В Україні компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» розпочала свою роботу в 1998 році, побудовано 4 заводи. «Хенкель Баутехнік (Україна)» відрізняється системним підходом, пропонуючи готові системи облицювання, теплоізоляції та оздоблення фасадів, системи влаштування підлог, гідроізоляції та гідрофобізації.

«Хенкель Баутехнік (Україна)» має в своєму розпорядженні мережу з 35 Центрів комплектації Ceresit-Pro, які надають повний комплекс послуг з утеплення будинків методом скріпленої теплоізоляції. Активно розвиваються Центри тонування Ceresit, де безпосередньо в місцях продажів можна тонувати штукатурки і фарби. Сьогодні в Україні функціонує 500 Центрів тонування.

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» активно розвиває комплексний соціально-освітній проект «Хенкель Академія». За підтримки Міністерства освіти і науки України розроблено навчальні програми для студентів будівельних ВПУ по всій країні; працюють 29 центрів підготовки фахівців в 21 області України.

За свою історію компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» удостоїлася багатьох нагород: «Вибір Року», «Вища проба», «Кращий роботодавець», «Золота якість», «Київська якість», «За кращу податкову дисципліну» та інші.

Додаткова інформація для ЗМІ:

Анна Бортяна

+ 38 067 240 15 16

ann.bortyana@henkel.com