Щоб було зручніше переглядати сайт, будь-ласка поверніть свій пристрій у горизонтальне положення.

Приємного користування :)
Гаряча лінія0-800-308-405
До переліку новин

«Хенкель Баутехнік Україна» нагородила молодих активістів у боротьбі за енергоефективність України

23 грудня 2015


19 грудня відбулася церемонія нагородження переможців першого в Україні конкурсу «Тепло у моєму домі. Секретні матеріали» у смартворкінг просторі «Сад», організованого групою StarLightMedia та IFC. На заході були присутні фіналісти, організатори та партнери конкурсу. Компанія «Хенкель Баутехнік Україна» долучилася до ініціативи та нагородила трьох учасників спеціальними призами.

Конкурс «Тепло у моєму домі. Секретні матеріали» розрахований на школярів і студентів і спрямований на підвищення обізнаності молодого покоління щодо дій мешканців багатоповерхівок для збереження й обліку енергії в будинку. Конкурс проходив у 4 етапи і тривав з 25 травня по 19 грудня 2015 року. У рамках конкурсу учасники мали зняти відеосюжет про свій багатоповерховий дім у жанрі «журналістське розслідування».

Півсотні фіналістів, дівчат та юнаків з різних куточків України, завітали до Києва на церемонію нагородження 19 грудня 2015 року. Під час заходу модератор Роза Аль-Намрі підтримувала всіх учасників, залучала їх до діалогу та сприяла формуванню сприятливої атмосфері у залі. З виступами на сцену були запрошені організатори та за сумісництвом представники журі (учасники проекту IFC та група StarLightMedia), партнери конкурсу (компанія «Хенкель Баутехнік Україна», «Данфос Україна», «Knauf», «Herz Україна», «Школа Енергоефективності»). Переможців оголосив керівник проекту IFC Гжегож Гайда:

  • Михайло Мірзоніжотов та Олександр Холявчук в номінації «Тепло у моєму домі – рахуємо правильно. Лічильник/регулятор тепла в будинку»;
  • Марина Третьяк у номінації «Мій дім – моя фортеця! Хто керує будинком»;
  • Дмитро Іванченко в номінації «Тепла шуба для мого дому. Утеплення будинку».
Переможці кожної з номінацій отримають можливість поринути у світ великого телебачення та поряд із професійними телевізійниками Нового каналу або СТБ долучитися до процесів створення новинних сюжетів, журналістських розслідувань та розважальних шоу. Або вони можуть отримати приз у грошовому еквіваленті (від 7 до 21 тисячі гривень – в залежності від кількості учасників команди)

На учасників чекали також спеціальні призи від партнерів конкурсу. Зокрема, компанія «Хенкель Баутехнік Україна» виокремила 3 конкурсні роботи у категорії «Утеплення» з точки зору кращого висвітлення теми: «Чому і як потрібно утеплювати будинок?». Перемогу здобули Піцуряк Христина, Сергій Очеретний та команда Порташа Михайла. Кожен з них отримав цінний приз від компанії: портативний зарядний пристрій Power Bank від Ceresit.

«Підтримка цього конкурсу – одна зі складових комплексу наших зусиль у сфері термомодернізації ЖКГ України. Просвітницька робота – саме той напрям, у якому є найбільша потреба суспільства, отже підтримкою цього конкурсу ми заохочуємо молодь до активніших дій у сфері підвищення енергоефективності країни. Особливо приємно зазначити, що учасники продемонстрували високий рівень обізнаності щодо реального стану енергозбереження в житлово-комунальній сфері, навели реальні цифри та дані та зробили правильні висновки на прикладі власних будинків» – зазначила Ольга Ступіна, директор з маркетингу компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)».

Конкурс має на меті підтримку інтересу до таких соціально значущих проблем як енергоефективність. Він покликаний стимулювати пізнавальну та дослідницьку діяльність молодого покоління і створювати умови для його всебічного розвитку та розкриття творчого потенціалу. Компанія «Хенкель Баутехнік Україна» розуміє важливість подібних ініціатив для суспільства і з радістю долучилася до заходу в якості партнера. Навчання і розвиток молоді є дуже важливим кроком на шляху розвитку нашої країни, адже саме вона формує її майбутнє. Ми повинні підтримувати молоді таланти, надаючи їм можливість проявити себе та заохочуючи до участі цінними призами.

Довідка про компанію «Хенкель Баутехнік (Україна)»

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» – виробник будівельних сумішей та систем утеплення ТМ Ceresit, шпалерних клеїв ТМ Metylan, імпортер і продавець побутових клеїв і будівельних сумішей ТМ «Момент». Асортимент продукції компанії налічує більше 500 найменувань. В Україні компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» розпочала свою роботу в 1998 році, побудовано 4 заводи. «Хенкель Баутехнік (Україна)» відрізняється системним підходом, пропонуючи готові системи облицювання, теплоізоляції та оздоблення фасадів, системи влаштування підлог, гідроізоляції та гідрофобізації.

«Хенкель Баутехнік (Україна)» має в своєму розпорядженні мережу з 35 Центрів комплектації Ceresit-Pro, які надають повний комплекс послуг з утеплення будинків методом скріпленої теплоізоляції. Активно розвиваються Центри тонування Ceresit, де безпосередньо в місцях продажів можна тонувати штукатурки і фарби. Сьогодні в Україні функціонує 500 Центрів тонування.

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» активно розвиває комплексний соціально-освітній проект «Хенкель Академія». За підтримки Міністерства освіти і науки України розроблено навчальні програми для студентів будівельних ВПУ по всій країні; працюють 29 центрів підготовки фахівців в 21 області України.

За свою історію компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» удостоїлася багатьох нагород: «Вибір Року», «Вища проба», «Кращий роботодавець», «Золота якість», «Київська якість», «За кращу податкову дисципліну» та інші.

Додаткова інформація для ЗМІ:
Анна Бортяна
+ 38 067 240 15 16
ann.bortyana@henkel.com