Щоб було зручніше переглядати сайт, будь-ласка поверніть свій пристрій у горизонтальне положення.

Приємного користування :)
Гаряча лінія0-800-308-405
До переліку новин

Оновлення палітри кольорів Colors of Nature фарб і штукатурок Ceresit

14 квітня 2017


У квітні компанія Henkel перезапускає палітру кольорів для фасадних фарб і рідких штукатурок Colors of Nature. Рецепти тонування для нової палітри розроблені так, щоб максимально посилити стійкість до ультрафіолету фасадних матеріалів. Кольорова гамма відповідає останнім європейським тенденціям, оскільки кольори були обрані на основі трендів в архітектурі і смаків споживачів.

Нова палітра кольорів Colours of Nature вже зарекомендувала себе в країнах Євросоюзу і представлена 211 кольорами - від делікатно-блакитних і насичених зелених до червонуватих. Серед них - 4 основні групи: «вода», «пісок», «земля» і «ліс». Внаслідок вдосконаленої формули кольору стали більш стійкими до ультрафіолетового випромінювання.

«Завдяки покращеній структурі і низькому водопоглинанню, матеріали здатні самоочищуватися, що запобігає потраплянню вологи в середину структури. Вода залишається на поверхні, створюючи краплі, які самі змивають пил і бруд. Еластичність штукатурки і фарби перешкоджає виникненню мікротріщин», - зазначила Ольга Ступіна, начальник департаменту (комерційного та маркетингу).

Серед асортименту продукції 4 види рідких штукатурок: акрилові, силікон-силікатні, силіконові, з фактурами «короїд» і «камінцева», а також 3 види фарб: акрилові, силікатні і силіконові. Кожен з типів відрізняється особливими фізичними властивостями: високою еластичністю, низьким водопоглинанням і стійкістю до погодних впливів.

«Унікальна формула BioProtect зводить нанівець вплив різноманітних мікроорганізмів, в тому числі грибка. У результаті споживачі можуть розраховувати на високоякісний продукт, який буде слугувати довгі роки», - додала пані Ступіна.

Рідкі штукатурки і фарби готові до використання. Для зручності споживачів штрих-коди і IDH-коди будуть збережені. Про всі зміни компанія буде додатково інформувати клієнтів в своїх інформаційних матеріалах.

Нагадаємо, раніше компанія Henkel анонсувала ребрендинг своєї торгової марки Thomsit, продукція якої внаслідок оптимізації портфелю брендів повинна повністю перейти «під крило» глобального бренду CERESIT протягом 2017 року.

Довідка про компанію «Хенкель Баутехнік (Україна)»:

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» - виробник будівельних сумішей та систем утеплення ТМ CERESIT, шпалерних клеїв ТМ METYLAN, імпортер та постачальник побутових клеїв та будівельних сумішей ТМ «Момент». Асортимент продукції компанії нараховує більше 500 найменувань. В Україні компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» почала роботу 1998 року, з того часу звівши 4 заводи. «Хенкель Баутехнік (Україна)» відрізняється системним підходом, пропонуючи готові системи облицювання, теплоізоляції та опорядження фасадів, системи облаштування підлоги, гідроізоляції, гідрофобізації.

«Хенкель Баутехнік (Україна)» облаштувала мережу з 35 центрів Центрів комплектації Ceresit-Pro, що надають повний комплекс послуг з утеплення будівель за методом скріпленої теплоізоляції. Активно розвиваються Центри тонування Ceresit, де безпосередньо в місцях продажу можна затонувати фарби та штукатурки. Сьогодні в Україні діють 500 Центрів тонування.

Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» активно розвиває комплексний соціально-освітній проект «Хенкель Академія». За підтримки Міністерства освіти та науки України, розроблені навчальні програми для студентів будівельних ВПУ по всій країні; діють 29 центрів підготовки спеціалістів в 21 області України.

За свою історію компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» відзначена багатьма нагородами: «Вибір року», «Вища проба», «Кращий працедавець», «Золота якість», «Київська якість», «За кращу податкову дисципліну» тощо.

Додаткова інформація для ЗМІ:

Анна Бортяна

+ 38 067 240 15 16

ann.bortyana@henkel.com